Kort status på bestyrelsens aktiviteter januar 2015

Her følger en kort status på nogle af bestyrelsens igangværende aktiviteter i januar 2015.

Udskiftning af belysningen i kælderen
Vi har fundet leverandør, men denne har endnu ikke meldt tilbage ang. leveringstid, og vi vil ikke igangsætte før vi har en klar dato. Der er opsat en testinstallation ved opgang 55.

Oliering af træværk på lindholm mv.
Blev igangsat i sommeren 2014, men står naturligvis stille pga. vinterens våde vejr. Alle terrasser samt plankeværk er taget og de lodrette vægge er påbegyndt.

Handicapelevator
Den nye elevator blev oprindeligt lovet opsat før jul af vores leverandør, hvilket de ikke har været i stand til at opfylde. Bestyrelsen er i dialog med leverandøren og håber på snarlig afklaring.

Husorden
Bestyrelsen har modtaget en række henvendelser vedr. husorden som vi naturligvis opfordrer til gennemlæses og respekteres af alle beboere – ejere såvel som lejere. Husorden for EF Lindholm kan læses her, ligesom den vil blive fysisk udleveret i alle beboers postkasser i løbet af januar.

Ny app til indberetning af opgaver til vicevært
Bestyrelsen forventer snart at kunne gøre en app tilgængelig for beboerne som muliggør nem indberetning af mangler til vicevært. Nærmere info vil følge herom.

Status på dørklokker og dørtelefoner
Som tidligere oplyst har bestyrelsens ejendomsinspektør gennemgået de dørklokker som der har været rapporteret problemer med i ejerforeningen.

I tilfældet for stueetagerne gør bestyrelsen opmærksom på, at beboerne skal udskifte batterierne på de dørklokker som er ikke er tilkoblet en dørtelefon.

De lejligheder som har ringeklokke tilkoblet dørtelefon, og som stadig oplever problemer, bedes kontakte bestyrelsen i forhold til opfølgning på udbedring. Bestyrelsen kan træffes på email: lindholm.bestyrelse@gmail.com.

Dette indlæg blev udgivet i Nyheder. Bogmærk permalinket.